follow n' dashboard

nak kasut converse limited edition free?



cantikkan kasut dekat atas ni? zaman sekarang ni ramai sangat yang suka pakai kasut ni. kasut converse ni pun senang untuk digayakan. tapi bagi sesiapa yang tak mampu untuk beli boleh pakai kasut kulit converse yang di bawah ni:

*
*
*
*
*
*
*
319613 246687235380454 137702806278898 651675 254238053 n NAK KASUT CONVERSE KULIT LIMITED EDITION?

sungguh kreatif orang itu. hihi ^__^

12 comments:

akuadalahaku.. ^_^ said...

haha.. abs la kaki ssh nk cuci..

Cik Cura said...

haha.. kalau macam ni akak pu boleh buat kat rumah je.. huhu

aniem shah said...

cik cura betul tu..akak try la buat ye? hihi

hyemynameisrasyid said...

mak ai.,limited nih.,hehe

aniem shah said...

hihi..tersangatlah limited.. kena dapatkan segera sementara stok masih ada

sarah mohamad said...

hehehe ingatkan kasut apa lahhh! gigih orang tu lukis dekat kaki dia gituuu hehehe

fatimahazzahrayusri said...

cara nak savinggg muehehhe

Yasmin ♥ said...

Hahaha . takde keje seh ! :D

aniem shah said...

@sarah mohamad : org tu dah terlebih rajin kot :)

aniem shah said...

@fatimahazzahrayusri : yup. betul tu. ni jalan terbaik untuk kita saving money

aniem shah said...

Yasmin ♥ : hahax..

Anonymous said...

bt0l2 limited seyh . Cm ni b0le bnkrup owner c0nverse -speechless009.blogspot.com