follow n' dashboard

AL-FATIHAH buat arwah abang ku yang telah pergi untuk selamanya



setelah lame effa x update blog,..(seminggu lebih je) tetibe tulis entry pasal cerita sedih lak..kalau korang nak tahu..effa baru je kehilangan seorang abang yang tersayang iaitu ZUL AZRIL BIN MOHD SHAHALI..erm,..abang effa baru je meninggal dunia pd 11/10/11 jam 12:00 a.m..arwah meninggal sebab sakit kanser tulang tahap 4..tipu lah kan kalau effa kata effa tak sedih? sedih tu mestilah ada dalam hati ni..tapi walau apa2 pon effa dengan family tetap kena redho dengan pemergiannya..sesungguhnya Tuhan lebih sayang kan arwah..semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan semoga roh nya aman di sana..if korang sudi sedekahkan lah Al-Fatihah buat arwah erk..semoga Allah dapat membalas jasa baik dari korang semua..amiinn..
~~AL-FATIHAH~~


9 comments:

Syaza Adilia said...

Salam .. Semoga effa tabah ye :)

aniem shah said...

wasalam..terima kasih ye

akuadalahaku.. ^_^ said...

takziah effa..
smoga arwah di tmptkan dikalangan
org yg beriman..
Al-Fatihah..

Puan tia said...

al-fatihah....semoga arwah ditemptkan dikalangan org yg beriman....

Atie iskandar said...

takziah.. :(

aniem shah said...

terima kasih kat sume yg ucap takziah n sedekahkan al-fatihah

izamin said...

tabah yea efa... takziah buad efa sekeluarga...

yumni iman said...

takziah buat ko n family.. da lame ke abg ko sakit?...tabah n sbr k.. ssghnya Allah syg org yg tbh...

aniem shah said...

izamin : tenxz
yumni : tenxz..da lme r jgk..da 2 tahun